xato89 Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 da har jeg kjeda meg litt igjen ^^ hvis noen har mulighet til å forandre størrelsen å sånt så kan jeg sende de ett par bilder på msn.. blir så utrolig dårlig her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 bruk heller www.photobucket.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 ahha:).. takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 syns folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Ser bra ut! Er det brock b1 felger? Jeg ville ha lakket "leppa" sort (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 nei.. er rondell 0058 felger:) 10" bak og 8,5" foran var møkka lei av å ha svart nederst på fangeren, så jeg ville gjøre "slutten" på snuta litt mer markert:).. du er den eneste som har vært negativ til den foreløpig:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fugl Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 lakke rundt heile veien då... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 blir ikke noe pent tror jeg.. ikke uten styling.. så planene er litt plastikk rund om:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå