325-turbo-charged Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Har en e30 som jeg holder på å valse hjulbuene på. Hjulbuene bak har litt rust på innerskjermen etter at jeg kjørte med for store felger som slo borti hjulbuen. Hjulbuene framme har jeg valset ut og bredet og fikk bra resultat, men da jeg skulle begynne å valse bak kom jeg over et problem. Jeg klarte bare å valse innerskjermen litt inn og fikk ikke hele inn. klarer heller ikke å brede det mer slik det er nå. Når jeg prøver å ta mer så løftes hele bilen bak. Så jeg lurer litt på hva jeg skal gjøre for å innerskjermen presset inn. Er vinkelsliper noe alternativ? Noen her som har erfaring eller har møtt på samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Du bør bruke varme da! Stålet blir mye mykere av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Du bør bruke varme da! Stålet blir mye mykere av det. Høhøhø hvis man bruker så mye varme att stålet blir mykere så tror jeg kansje valse hjulet blir mykt også Har aldri hatt noe problem med å valse bilen bak. Bare å ta i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 der har sikkert blitt bytta hjulbue,eller deler av den.. da blir det knallhardt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Høhøhø du din nisse! Snakk om moderat varme her da, å dessuten så treng du ikkje varm når valsa står i inngrep. Akkurat samma som å varm alu for bøying dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Man varmer ikke opp hjulbuen for att stålet skal bli mykere, det er fordi man vil prøve å ungå att lakken sprekker Stål blir ikke mykere før det er nærmest rødglødende og da tror jeg muligens att lakken også reiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå