jensemann23 Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 når jeg setter bilen i 1.gir på flatmark og slipper gassen helt så den bare går sakte fremover av seg selv, begynner bilen å rykke i bevegelsene. Er dette et tegn på noe, eller er det normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Uten å ha veldig peil på hva jeg snakker om, så er vel dette kanskje tegn på sliten hardykobling. Du får få noen andre til å bekrefte/avkrefte dette. Men Hardykoblingen er jo til å får å motvirke det bilen din gjør, og gjøre clutching/giring og ting i den duren mer komfortabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2007 hva er hardykoblingen egentlig? en slags gummiskive? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 hadde samme problemet med bilen til madammen min,som har akkurat samme bil... Da var luftbelgen inn på spjeldhuset sprukket.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 men dette var me litt gasspådrag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Er som regel hardyskiven som er sliten ja. Gummiskiva som sitter på overgangen til mellomakslingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sirop Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 er denne skiva dyr? vanskelig å skifte? e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå