wheelman Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1406237 noen som har kjentskap til bilen? hva med prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Fin bil, men noen småting er der jo men syns nå han ønsker seg "litt" mye for en 92 modell som er rulla 250k..Aldri om jeg hadde gitt han det værtfall..85-90k kanskje.. Ser det ligger mange 325`er på nettet for rundt 75-85k, og man kan gjøre mye med en bil for 40-50k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grohl Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Så strøken ut, men var nok litt dyr ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 i forhold til hvor langt den har gått og årsmodell så er den priset 65000 for høyt. hjelper ikke at bilen er fin når den har gått så langt. begynner vel å bli mye å reparere for han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Hva med denne? Virket veldig billig, menmen (kanskje bruke litt penger på å skifte lykter bak?) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1394599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Litt dyr den ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 veldi fin bil. vist motoren er lik godt vedlikeholdt som bilen er, så er ikke kjørelengden noe så veldi å sei på. trur dere virkelig at en bil som har godt over den magiske 200000 tallet færdi til å hiv på vrakdongen eller? prisen var litt høy ja. men rundt 100.000kr er den sikkert værd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Er ikke bare motoren som blir slitt på en bil.. Den gule der har stått parkert hos naboen til en kamerat i lang tid, uten skilt. Stod ikke der i helgen, men tror ikke det er snakk om et godt eksemplar (etter det jeg har hørt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Virket høyt priset den blå der ja, men på generelt grunnlag så synes jeg folk henger seg altfor mye opp i kilometerstand og årsmodell på eldre biler. Folk som nevner listepris når de skal kjøpe "gammelbil" fnyser jeg av. Det finnes gjerne 10 dårlige 325 for hvert bra eksemplar. En bil som har gått 250' kan være i mye bedre stand en en som har gått 150'. Synes TILSTAND teller mye mer jeg. Kjenner ikke til selger eller bil her bare så det er sagt. Men han kunne i det minste lagt ut bilder av interiør osv i den annonsa når prisen er såpass høy... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 hadde bydd han 75/80 max.. mangler skinn og AC, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 kan nevnes at det er vanlig kipt grått stoff interiør iflg eier på tlf... bydde 110k virket ikke for lysten på å selge uansett... noen som kan gi meg link til 325 som er i grei stand, helst skinn? kanskje jeg er kresen etter gamlebilen. men jeg finner faktisk ingenting som ser ok ut. opp til 120k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 kan nevnes at det er vanlig kipt grått stoff interiør iflg eier på tlf...bydde 110k virket ikke for lysten på å selge uansett... noen som kan gi meg link til 325 som er i grei stand, helst skinn? kanskje jeg er kresen etter gamlebilen. men jeg finner faktisk ingenting som ser ok ut. opp til 120k jeg har 325i cab.. int? helakert, bytta til m3 front speil og lister i 04. skinn, 2 sona klima/ac allt el og største kjøre comp. blå mauritsius fargen 287. nylig byttet ac gass med rens. alle filtre olje og plugger på verksted i januar. strøken motor uten noe svette oljeforbruk el tikk uansett tempratur;) aldri vinterkjørt men står nå på helt nye 15" e46 alu med piggfri goodyear dekk. selges 105k uten sommerfelger 115k med nye 18" momo crom og sorte kantfelger med nye dekk. Moss. har bud fra en som muli kommer til helga og en som er int bytte i billigere bil og kæsj neste helg 17-18. ligger på autodb østfold 125000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Lå ute for salg en pen e36 325 cab med full m-optic til 85' k, som måtte bort kjapt, den så faktisk veldig fin ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisAppelsin Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Et veldig bra tips!!!!!! Den gule med lexus lapper bak i ålesund for 70k er bare dritten. dro helt fra ski utenfor oslo for å se den, selger sa den var veldig pen og motor overhalt... meg i RÆVA!!! den var i dårlig stand rusta nesten igjennom til bensin tank, fant sparkel med rust under, store feite riper på sia som han ikke sa noe om, ræva lakk jobb og det har vært nos på den, alt var kobla opp og trur neppe den er overhalt for 40k som han sa. hadde ikke kvit engang. døds sliten innvendig... For en dust å si den er strøken, når jeg og fatter tar fly til han fikk lyst til å gi han grisejuling!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg