Gå til innhold

18" Momo WRS til e30 til salgs/bytte


Bmwturbo
 Share

Anbefalte innlegg

Ser nå eg må kvitta meg me felgane mine, må ha meg noen litt breiare for fot feste!!:D Felgane e 1 år gammle, 18" Momo WRS te E30 så eg ganske spesielt, felgane e spesial bestilte fra Momo å e 18"*7,5". Leverandøren har te dags dato aldri solgt det verken før eller etter at jeg fikk mine. Felgen har jeg 2cm spacere bak på og 5mm fremme for og fylle ut hjulbuene helt, disse følger med. Dekkene bak e ubruklige men bra framme, men eg skaffe BILLIGE bak dekk vis d e noen så e interesserte da!!:) Eg e o villige i å bytta i 17" så har litt bredde bak. Elle kom me bud, prisen per felg e 3750,- nye

bmwE30-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4000,- for alle 4 hjula, med to UBRUKELIGE bakdekk...:) er så urolig mange flotte felgpakker og få kjøpt om dagen, i 4x100 18tom.. så man får ikke akkurat pengene sine igjen her..

For 4000,- så legge eg di heller i doda mi!!:) Dette er somsakt litt spesielle felger og Momo, så 4000,- er uaktuelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket litt nermere i dag, og ser at felgene koster 3744,- pr. stk. nye, pga. at di er spesial bestilt!!!! Har nå skaffa dekk også som jeg kan få montert på felgene, vis det er no interesse di koster 2000,- for 2 dekk!!:) Dim. 215/35/18"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...