Bmwturbo Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Ser nå eg må kvitta meg me felgane mine, må ha meg noen litt breiare for fot feste!! Felgane e 1 år gammle, 18" Momo WRS te E30 så eg ganske spesielt, felgane e spesial bestilte fra Momo å e 18"*7,5". Leverandøren har te dags dato aldri solgt det verken før eller etter at jeg fikk mine. Felgen har jeg 2cm spacere bak på og 5mm fremme for og fylle ut hjulbuene helt, disse følger med. Dekkene bak e ubruklige men bra framme, men eg skaffe BILLIGE bak dekk vis d e noen så e interesserte da!! Eg e o villige i å bytta i 17" så har litt bredde bak. Elle kom me bud, prisen per felg e 3750,- nye Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 inpress da?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders_w Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 4000,- for alle 4 hjula, med to UBRUKELIGE bakdekk... er så urolig mange flotte felgpakker og få kjøpt om dagen, i 4x100 18tom.. så man får ikke akkurat pengene sine igjen her.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwhans Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 hva ligger budet på nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwturbo Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 4000,- for alle 4 hjula, med to UBRUKELIGE bakdekk... er så urolig mange flotte felgpakker og få kjøpt om dagen, i 4x100 18tom.. så man får ikke akkurat pengene sine igjen her.. For 4000,- så legge eg di heller i doda mi!! Dette er somsakt litt spesielle felger og Momo, så 4000,- er uaktuelt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwturbo Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 inpress da?? Innpresse er ET42 derfor jeg har spacere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwturbo Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 hva ligger budet på nå? Ingen bud enda!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwturbo Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 Sjekket litt nermere i dag, og ser at felgene koster 3744,- pr. stk. nye, pga. at di er spesial bestilt!!!! Har nå skaffa dekk også som jeg kan få montert på felgene, vis det er no interesse di koster 2000,- for 2 dekk!! Dim. 215/35/18" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 ingen skal by og det er ikke satt noen pris?? hmmm kan jo bli en lang tråd da. tenkte jeg bare skulle si d.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bmwturbo Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 hehehehehe.............. jo d va d då!!! somsakt så kosta felgane 15000,- nye + dekk. så me 2 nye dekk så 10000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts