Djinn Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Hei, Har fått eit problem med den flotte BMW E36 320ia -92 mod coupe min eg kjørte i går med den å da begynte viskerane plutslig å viske i medium hastighet, greidde ikkje å skru dei av, greidde bare å øke farta til "fort", å dt samme har skjedd i dag, den skrur seg på, osso av etter en liten stund, men no står den på heile tida, så eg lurte på om nokken kan hjelpe meg litt? et lite hint om ka dt kan ver å ka eg kan gjør for å fikse det
Bjørn 320 Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Hm, er vel sannsynleg at det kan vere hendelen på rattet som har noko feil med seg...at den "trur" den står på utan å egentleg vere det...
TEM Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Kan være vindusvisker releet som holder på og tar kveld.
Djinn Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Skrevet Mars 6, 2007 vil først takke for dei tidlige svara, kjekt å sjå at her er aktive forum folk:) Tok med meg bilen til en kompis, prøvde å finne ut ka som feila, men uten suksess, fann verken sikringa eller reelet (ligg dei i sikkrings boksa framme med motoren i dt heile tatt?) så vi tok av vindusviskerene så dei ikkje øydelege vindua. fann ut etter "litt" kjøring etterpå at Vindus viskerane oppføre helt uforutsigbart(samenlign med en lavalampe) Eg har hørt at vindus viskarene har en modul under hanskerommet som styre. så eg tenkte kanskje at der he komt fuktighet inn på kretskortet til modulen?!?! anyways, alt av informasjon er velkommen:)
336mik Skrevet Mars 6, 2007 Skrevet Mars 6, 2007 Min svoger hadde nesten samme problem på en e36 han hadde.Der ville ikke viskerene gi seg selv om man slo av tenning.Denne slapp igjen hvis man tok ut relè`et og satte det inn igjen.Kunne like gjerne komme på den fineste sommer dag,som på den bløteste høstdag.Mener ahn byttet relè`et,og problemet forsvant.Relè`et sitter i sikringsboksen.
Champ Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 på min E36 ligger IKKE relèt i sikringsboksen, det skal vistnok ligge under fotstøtten på førersiden, jeg har selv problemer med at viskerne ikke går på hakk nr 2 og skal skifte relèt men er ikke kommet så lamgt enda. er så kaldt her at jeg gidder ikke enda
icc Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 For sikkerhetsskyld ville jeg skjekket ladespenningen på batteriet og vann-nivået om det er blybatteri. Viskerne mine har klikka engang og det var for at ladespenningen fløy i taket pga. feil produsert spenningsregulator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå