TCCW Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 ...........Bilen er solgt.............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommasso Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 den bilen så jævelig strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Sykt pen bil. Ikke det at jeg er en aktuell kjøper, men har du bilder av interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 For en nydelig bil, hvorfor selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Dette er ett nydelig eksemplar, og denne kunne jeg godt ha tenkt meg hatt stående i min garasje! Lykke til med ett evt salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Må bare nevne: Det er en årsmodell 89, men registrert i 88. Ikke at det er så avgjørende, men...... Flott bil er det iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 har sendt deg PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Sier det igjen jeg...;Nydelig bil! Er den solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 flott bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Ikke solgt, men tok den av autodb.no da jeg ikke helt klarer å motivere meg for å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Ikke selg den, du, hadde vært synd om noen med feil intensjoner hadde kjøpt bilen og kjørt den til pinneved, kommer til å bli samleobjekt etterhvert den bilen, er en de fineste E30-ene jeg har sett noensinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Hadde jeg hatt penger skulle jeg gjerne ha bydd, da jeg har sett på bilen din lenge. En helt sykt pen e30 som fortjener en entusiasteier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Får ikke se bildene jeg Kanskje like greit.. er på jobb i tananger og det er jo ikke langt fra deg det..er jo LITT svar for strøkne E30er også...og nå er jeg jo billøs igjen Var det fra randaberg du var? Hadde vært artig å sett denne bilen live.. Må bare legge kortet til nettbanken igjen på jobben hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 stemmer det, bare å komme å kikke på den . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 kan du legge ut bilder med link? får ikke sett di bildene der:S ble steike nyskjerrig..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg