The_transporter Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Ja i dag hentet jeg meg ny bil da det er en 97/98 modell 523iA mtech med mye av utstyr på den cruisecontrol abs asc elektrisk rullgardin bak alarm sentrallås aircondition osv osv nei detta blei slaskete og skrive... men uansett DEILIG bil og kjøre!!!!!!!!! er storfornøyd med handelen... dvs.. jeg var... til jeg oppdaget ( noe jeg burde ha sett før) at hunden til forige eier har hatt rave-party i baksetet!! og ødelagt håndtakene på begge dørene... så om noen har dette i sånn hvit /kremgul farge så er jeg intresert i disse så har jeg et spørsmål: hvordan slår man av asc? hehe manualen er på TYSK og jeg var så smart på ungomsskolen og tenkte at DET trenger jeg aldrig... har desverre ikke fått tatt noen bilder av bilen enda... var litt for opptatt med og kjøre rundt.. men skal få tatt noen i morgen må si jeg liker denne bilen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Gratulerer gratluerer ser frem til noen bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 gratulerer med en VELDIG fin bil! nå er det bare å slenge inn bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Gratulerer ja! ASC slår du av ved å trykke på knappen i midtkonsollen, da lyser det opp en lampe i instr.panelet som viser den er av. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Gratulerer med ny bil:) har du ikke noen bilder du kan vise oss da? du kan oversette fra tysk til engelsk på denne siden: http://babel.altavista.com/tr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Gratulerer Høres ut som en veldig fin bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 grattis.. skulle gjørne bytta den med min.. men jeg gidder ikke siden det er automat^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Gratulerer med "ny" BMW!! Bilder er must ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Gratulerer med ny bil! Venter i spenning på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Grattis med ny BMW, du har ikke en link med bilder til en salgs annonse til denne E39'n . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 annonsen er utgått.. så jeg finner den ikke igjen men skal slenge ut bilder senere i dag.. jo jeg prøvde og slå av denne.. men den gule lampen lyser hele tiden.. må jeg stå i park når jeg gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Skal ikke være nødvendig og ha bilen i park. Skal kunne skru den av uansett. Muligt du må holde knappen inne litt. Ellers så fungerer ikke bryteren. Gratulerer med ny go bil såfall, er jo grise god å kjøre disse bilene Få lagt ut noen bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 hehe ja god og kjøre den drar jevnt og godt og serlig over 4000rpm bilder kommer senere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 ASC lyser hele tiden når du har slått den av. Er for å minne deg på at den er avslått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 gratulerer med ny bil=)*gledesegtilbilder* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå