Gå til innhold

Slett!!!


Magnus F
 Share

Anbefalte innlegg

hei der jeg har en bmw e30 86coupe til salgs.... hadde den på eu for 3 dager siden må bytte 2 foringer i forstillinga ¨så skulle den gå imellom....ikke noe rust på den litte granne i kanalen bare... kjøpte den av en eldre mann..... den står en 325 motor 87 mod ifra en ix i den nå går og høres grei ut.... bilen har stått inne i hele vinter men må ha en e30 stasjonsvogn på hundene mine er du interisert så send en mail tilbake.... bilen er fullt brukanes standtil til å kjøre til oslo med hadde bare vært morro det.. bilen står i sandefjord 13 mil ifra oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei der jeg har en bmw e30 86coupe til salgs.... hadde den på eu for 3 dager siden må bytte 2 foringer i forstillinga ¨så skulle den gå imellom....ikke noe rust på den litte granne i kanalen bare... kjøpte den av en eldre mann..... den står en 325 motor 87 mod ifra en ix i den nå går og høres grei ut.... bilen har stått inne i hele vinter men må ha en e30 stasjonsvogn på hundene mine er du interisert så send en mail tilbake.... bilen er fullt brukanes standtil til å kjøre til oslo med hadde bare vært morro det.. bilen står i sandefjord 13 mil ifra oslo

hadde vært fint med en mail adresse skal jeg svare på mail. :P

Sandefjord går fint skal muligens dit å hente en motorsykkel snart også så kan evt. gjøre det i samme slengen ;). bilen blir mest sannsynlig hentet på henger ved evt. kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...