op Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 Det var bilen til Richie det, ikke 2mmy Beklager Da missforstod jeg innlegget. Men bilen er like fin for det den
|Andreas| Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 2mMy: Var det du som spant litt i den lille oppoverbakken på plassen. (Hvis du skjønner hva jeg mener). Syns det var litt fet lyd i en av 5'erne som spant der Har du org. eksos?
2mMy Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 spant nok ikke så altfor mye jeg gitt! veit gEIRA spant litt når han ankom! det er ikke org eksos på hans! den brummer godt! forsåvidt ikke det på min heller!
Gunnar Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 2mMy: Var det du som spant litt i den lille oppoverbakken på plassen. (Hvis du skjønner hva jeg mener).Syns det var litt fet lyd i en av 5'erne som spant der Har du org. eksos? 2mMy spant litt der med en gang vi kom.. rett rundt 11. Mistenker allikevel at du tenker på en annen. Han prøvde først en gang, måtte rygge litt bak, og kom seg opp på andre forsøk og parkerte noen meter lenger fremme. Mørk grønn E39 med fire utblås bak og blanke kanter på felgene. Det var i så fall gEIRA her inne med 540i... Edit: Der hadde 2mMy også svart ja..
bmwmsport Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 noen som har fler bilder av denna bilen? http://www.onkel3000.com/bmwmsport/venner/Glenn.htm
|Andreas| Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 spant nok ikke så altfor mye jeg gitt! veit gEIRA spant litt når han ankom! det er ikke org eksos på hans! den brummer godt!forsåvidt ikke det på min heller! Mente det var gEIRA, men ble litt i tvil da jeg så bildet i innlegget til Gunnar. Brumma fint den 540i'n
2mMy Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 noen som har fler bilder av denna bilen? http://www.onkel3000.com/bmwmsport/venner/Glenn.htm veit du hvordan felger det er? er det keskin kt1?
R Andersen Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 ser ut som oz futura.. Det er, som doktor`n sier, Fittipaldi felger.
-Anders- Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Okej, da er det vel det. Bare syns den bilen var veldig lik en annen bil her inne, med nettopp OZ futura felger.
Steffan C Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Jeg møtte vestfoldgjengen ved Sande. Må si det var et vakkert syn med så mange pene biler på rekke Du som kjørte park/tåke og som jeg blinka på? O.T: Har du solgt Touringen eller?
2mMy Skrevet April 26, 2007 Skrevet April 26, 2007 Jeg møtte vestfoldgjengen ved Sande. Må si det var et vakkert syn med så mange pene biler på rekke Du som kjørte park/tåke og som jeg blinka på? O.T: Har du solgt Touringen eller? den er solgt ja! samma er smarten han hadde i mellomtiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå