The_transporter Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 for alle dere som skal bygge basskasse i bilen deres http://www.home.no/vriddsau/MDSbox2004.zip hmm... ser ut til at linken her ikke virket det var teit... noen som har link til dette programmet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 linken fungerer ikke hos meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Ikke for meg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 hva heter programmet da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 hmm... vel uansett... genialt program...noen som har en link? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cretix Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Jeg har programmet Skal uploadet det på serveren min så kan dere få det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cretix Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 http://www.logicforce.net/bass/MDSbox2004.zip Enjoy.. hakke testet programmet selv men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 se der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 noen som vet måla i en e36 coupe? fra demper tårn og høyde. og gradene ved ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 jeg stuka myyye med dette i en e30 touring... ble til at jeg målte opp alle flatene og regnet ut vinkler... bygde kassa i papp først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå