bmwhans Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 noen som har erfaringer med 60/40 senkesett på e30? jeg har rieger gts styling, det blir ikke for lavt? subber overalt?? gjerne bilder dere som har 60 foran! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Bekjent av meg hadde slik senking på nevnte bil.Ble byttet noen frontfangere+bunnbanner beror på hvor forsiktig du er. Han var ikke spesielt forsiktig.Tar du dine forholdsregler går det greit. Hjulutrustning er viktig faktor med tanke på subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h4nc1 Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 kan være lurt å lage ei stålplate til beskyttelse for bunnpanna, ettersom den er laveste punktet på bilen fremme. var plaget me å slå hull i bunnpanna. en av årsakene kan være at jeg hadde dårlige dempere fremme, men er uansett kjedelig å se at oljelampa lyser langt ute på landet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 ja tenkte på å lage det. hvis jeg først senker bilen kommer jeg til å være forsiktig! har 16" felger men skal skaffe 17 eller 18.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 har 60\60 weitec på min 88mod ikke noe problem det, men er det nå med att pre facelift blei lavere med 60\60?? Har fjærna en runde forran også. Skal bli lavere når det blir coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Hadde 60/40 på min gamle. Se galleri (link i sign.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå