proto Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei, da er jeg på tur inn i bmw miljøet, og er på utkikk etter en bmw e46, etter noen år med vw så vil jeg prøve noe nytt.. Dette blir da min første bmw, så trenger litt tips å råd om hva jeg bør se etter når jeg skal i vei å se. Bilen er en 98 modell BMW 320d. mvh. Kim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei. Jeg er iallefall kjempe fornøyd med min e46, hatt den siden 22des. jeg tørr ikke si noe om 136hester'n, e46 320d ble levert med 136hk fra 1998-2002 og 150hk fra 2002-2005. Jeg har 150hester'n og den går helt greit, ikke noe problem med forbikjøringer. Er det sedan eller stasjonsvogn du er ute etter? Her er iallefall en utrolig fin bil;) lik som min! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=4&tot=16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
proto Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 pen bil den du har:) er sedan jeg er ute etter. helst 4dørs, liker de best. Selgeren er så vanskelig å komme i kontakt med, popper inn en sms av og til fra han så får ikke ringt eller spurt så mye ang bilen. Han er på Nato øvelse fram til onsdag neste uke.. Er vel mobilforbud der.. Håper å få komme skikkelig i kontakt med han snart og få spurt litt om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå