mudbug Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei! Jeg har en GPS Garmin som lader direkte fra sigarettstenner, det er stygg å la den stikker opp slik at jeg ikke kan bruke cup holder. er det mulig å kutte ledning og skjøte til en ann ledning som har strøm når du starter bilen. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 gjorde det med min ingen problem. kutta min og inni var det en svart og en rød. så hva som var hva sa seg jo selv. men i hvertfall koblet jeg den ned på siden av dash og innpå samme pluss som cd spilleren. da den går av og på når jeg skrur på tenninga. og siden den røde på cd spilleren bare er signal strøm så fikk cd spillern nok strøm alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hi Toomas! Ser på den som stikker inn i sigarettkontakt at det er en sikring på 2A. Hvis jeg kutter ledning, må jeg ha en 2A også på den nye kopling ellers bare kopler direkte til pluss til cd.Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå