Gå til innhold

e-34 520 selges/byttes


S,Arnesen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har en e-34 jeg vurderer å selge/bytte. i teknisk god stand, men kosmetisk så har den sett bedre dager. all rusta ble tatt av forrige eier, men det er mye steinsprut på den.

Det er en 24v med manuel kasse. bilen har gått 260000, men motor skal ikke ha rundet 200000 enda ifølge forrige eier, noe jeg har sjekka opp med røsnes bilopphuggeri, og det kunne de bekrefte.

er en 1990 modell, importert til norge i 97...

eu ok frem til februar 08.

pen i interiøret, med unntak av den standar rifta i førersetet.

Selges 25000 uten årsavgift og med sprekt frontrute på passasjer side, eller 30000 med ny frontrute og årsavgiften betalt.

Men jeg vil helst bytte den i en e36 318is eller 320. med mellomlegg fra min side....

sitter på jobben så bilder kommer senere. kom med forslag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har en e-34 jeg vurderer å selge/bytte. i teknisk god stand, men kosmetisk så har den sett bedre dager. all rusta ble tatt av forrige eier, men det er mye steinsprut på den.

Det er en 24v med manuel kasse. bilen har gått 260000, men motor skal ikke ha rundet 200000 enda ifølge forrige eier, noe jeg har sjekka opp med røsnes bilopphuggeri, og det kunne de bekrefte.

pen i interiøret, med unntak av den standar rifta i førersetet.

Selges 25000 uten årsavgift og med sprekt frontrute på passasjer side, eller 30000 med ny frontrute og årsavgiften betalt.

Men jeg vil helst bytte den i en e36 318is eller 320. med mellomlegg fra min side....

sitter på jobben så bilder kommer senere. kom med forslag:)

årsmod hadde vært greit å vite her :wink: å utstyr osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...