Harald e30R Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Hej skal selge min bmw nå. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 454#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Jeg tok i innbytte av en annen bil. Har elsktiske Bakseter og er veldig pen bortset fra at en tirligere eier har sotet ned Baklys og blinklys. bilen er eu ok til November i år men står ikke skilter på nå. Meget pen i lakken. kan selges uten motor for 3000, Bilen har en M30b35 "svarttopp" går meget bra litt småplukk med bilen. men lett og starte og går fint. eksos annlegg er rustet av på det ene røret bak ved lyddemper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Bump. NOen int? med ell uten motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders26 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 selger du bilen med motor også ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 selger du bilen med motor også ? Ops glemte og skrive det. bilen selgers med motor og alt for en 10-11 tusen sånn den står. er grommbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 Bump. er det ikke det dere skriver da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 ingen?? var ikke det flere som mente at dette var en bil som folk vile ha da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 vil ha er en ting.. ville kjøpt den på dagen om jeg hadde hatt 11 tusen liggene og slenge:-) men om du venter en mnd tid så jeg kan få eu godkjent og solgt bobla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 vil ha er en ting..ville kjøpt den på dagen om jeg hadde hatt 11 tusen liggene og slenge:-) men om du venter en mnd tid så jeg kan få eu godkjent og solgt bobla. Okai Bare og ringe 97585902 hvis du lurer på noe. bilen står her til første som vill ha den. er du en av alle de gammle7 serie entusiastene du eller hvordan er det?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 noen som er int i bilen uten motor da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Mars 18, 2007 Share Skrevet Mars 18, 2007 er det skinn seter i den? og ka mener du egentlig med at det er en Svarttop? skal den liksom gå bedre då eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 er det skinn seter i den?og ka mener du egentlig med at det er en Svarttop? skal den liksom gå bedre då eller ? Åh er ett slaks velur lignene stoff. jeg har ikke sett noe sånt før. er ikke heeeeelt sikker på det med "svarttopp" men var en som kikket på Den og sa noe om at "svarttoppen" skulle være litt grommere enn de andre. normale M30 motorene.. men kan ikke si dette sikkert. er ingen ekspert jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harald e30R Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2007 er det skinn seter i den?og ka mener du egentlig med at det er en Svarttop? skal den liksom gå bedre då eller ? Håper jeg fikk beskrevet det sånn ca for deg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg