Sandersen Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 hjelp ! bilen har stått lenge og blitt rå, fikk endelig start på den etter etterfylling av bensin, kondensfjerner, olje og strøm på batteriet men daua fort ut igjen så måtte bli taua igang, og når jeg ble taua igang så tokk det ikke lenge før vi fikk start å den harka seg avgårde, virka som var på bedringensvei helt til bang. alt strøm vekk, ikke noe tegn til strøm i det hele tatt! hva nå?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
icc Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Når biln står blir batteriet sakte tappet. Ta å benytt deg av en batteriladder. Om du har blybatteri sjekk vann-nivået på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandersen Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 sto bare 3 dager så lenge blei litt feil av meg og si, men ble tappet med alle forsøkene mine og starte den, men fikk ladet den men måtte bli taua i gang, da gikk den en liten stund føre det ble bråstopp Link to comment Share on other sites More sharing options...
icc Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Høres ut som du har dårlig batteri eller ladespenning siden du sier at all strømmen er vekk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sandersen Posted March 7, 2007 Author Share Posted March 7, 2007 den bare forsvant brått, og blei borte helt og, alltids fått litt liv i den men nå var det 0 liv, ikke tegn te strøm noen steder Link to comment Share on other sites More sharing options...
icc Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 bruk et voltmeter og sjekk strømmen da. Kan hende det er noen kabler som er dårlige da. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts