Bebis Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei.. jeg har en 328 Touring som jeg skal kjøpe felger til, Kunne dere kommet noen innspill, råd og hva dere tror hadde blitt kult?? vil gjærne se bilder påmontert evt touring =) Max pris ca 13000,- =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 hvilken farge er bilen din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Originale Alpina 17". Klassisk look, sterkere og lettere enn de fleste andre felger, og ett innpress som tillater 245-265 bak, uten subbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Liker ikke alpina felger.. Bilen min er svart =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Svarte felger er litt digg En kompis har det.. skal prøve å finne bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 hmm, fant et bilde jeg hadde på PC, skitten men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 svarte felger på svart bil nok litt tragisk eg ville ha kjøpt noko med orginl bmw-look.. hartge-felger i 18" da? har masse rått på gs-bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 hva med de her da? synest de var bra til e36. ikke sikkert de passer like bra på en touring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 passer bra på touring, men passer vel heller dårlig iforhold til max prisen til vedkommende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 kanskje det finnes noe billige replica av de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 disse har vi på jobben i 8,5 og 9,5 x 18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bebis Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Kule de der men har funnet felger.. Det ble disse her.. Tror det blir kjempe fett.. skal ta bilde av de på bilen når jeg får de! Takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå