fatboy Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 skal selge front og hekk fanger av typen rieger gts til e30, fronten har hvite krystallklare blinkers. er en sprekk i fronten men den er ingen problem og fikse hvis man har litt peiling, fronten er av typen grå. hekkfangeren er helt strøken ingen sprekker eller lignende er lakkert svart. kom med bud tenkte rundt 2500-3000kr + frakt for det, kan også ta innbytte i noe annet intresangt stash. skal få lakt ut bilder av fronten med sprekk i. har også et sett med m-tech 1 sideskjørter som jeg tenkte meg 500kr+ frakt for. er f.eks intresert i; coilovers, turbo, intercooler, trykkrør etc
fatboy Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Skrevet Mars 7, 2007 catkiller leppa er desverre knekt men den er av hardplast så tror d går ant å plastsveise den, den følger værtfall med.
espen///M Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 kan kjøpe dei for 200kr for så å brenne dei viss du vil?
Anders26 Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 jeg skulle kjøpt de begge ,men jeg synest det var litt mye,så jeg vet ikke helt
R.E.H Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 dyrt, veldig få som egentlig kjøper rieger gts hører jeg, så prisen burde være finfin for å få solgt..
Toro Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Er nok ikke det letteste settet å selge i dag nei. Men har du litt tålmodighet så går det nok en dag...
Ivanrogov Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Da hører du feil. Eller jeg som tar feil, ser fryktelig mye gts kit på bmw. Er ikke et pent kit, untatt bakfangeren, som jeg faktisk ikke har noe imot. Men populært, det er det
fatboy Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 synes dere prisen er drøy og komenterer for og ødelegge tråden så kan dere jo enten kjøpe nytt eller ligge unna tråden!!!
fatboy Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 kan kjøpe dei for 200kr for så å brenne dei viss du vil? du e jo rætt å slætt DOM
fatboy Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 jeg skulle kjøpt de begge ,men jeg synest det var litt mye,så jeg vet ikke helt hva synes du er rett pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå