TOREBMW Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 har en aktiv sub som er forkledd som en lystgassflaske som jeg skal kvitte meg med.det er noe muffens med forsterkeren i den men høytaleren funker fint. det er en dobblespolet 8" i den.flaska er lakkert blå. kom med bud eller byttes i noe annet
BMWPower Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Du asså... Spørte deg jo sist eg va hima om du ville selga an. Men då va det heilt umuligt. Ka har fått deg t og ombestemma dg?
TOREBMW Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 Du asså... Spørte deg jo sist eg va hima om du ville selga an.Men då va det heilt umuligt. Ka har fått deg t og ombestemma dg? forsterkaren streike i an da selger jeg den bare.. bare kom med bud! kostet vel 3k når den var iorden
Dirty Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 da er jeg ikke intr. men du burde si at den er defekt! er jo svindel vis noen kjøper den uten at du har sakt at den funker! når du skriver muffins betyr jo ikke det at den er defekt!
TOREBMW Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Skrevet Mars 9, 2007 da er jeg ikke intr. men du burde si at den er defekt! er jo svindel vis noen kjøper den uten at du har sakt at den funker!når du skriver muffins betyr jo ikke det at den er defekt! du trenger ikke være så smart for og fatte hva det betyr da!! det står muffens ikke muffins som forøvrig er noe man spiser. hadde selfølgelig ikke solgt den uten og fortalt hva som er galt.. "det er noe muffens med forsterkeren i den men høytaleren funker fint" les bedre før du slenger ut noe som svindel osv her på forumet hvis det er andre her som ikke fatter hva jeg mener så er det...det er noe gæli med forsterkeren i denne nosflaske subben....... blir matt jeg
LittleAngel Skrevet Mars 9, 2007 Skrevet Mars 9, 2007 Tydeligvis noen som trenger briller:P Hva hadde du tenkt deg for subben?
TOREBMW Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Skrevet Mars 9, 2007 tja..er igrunn bare komme med bud.man må ha en ekstern forsterker på den da.det har jeg prøvd og den spiller bra. sier bud over 500,-jeg da + frakt
Hankook Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 gir deg 500+frakt på Torsdag, siden det er lønningsdag:P
BMWPower Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 muffins som forøvrig er noe man spiser. hehe, forsterker med muffins, god ide
dreaz Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 funker bruke den med en separat forsterker el? el ere bare phono/strøm inntak på den?
TOREBMW Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 går fint og bruke ekstern forsterker på den..har testet det selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå