Gå til innhold

grønn E39????


THE WOLF
 Share

Anbefalte innlegg

Har tidligere hatt en oxford green E39, og synes denne fargen var fin jeg. Med noen fine felger og gjerne facelift, så synes jeg dette er en svært så sprek bil i den fargen. :) Men det der er jo smak og behag da, så du bør nesten ta en titt på fargen med egne øyne og bedømme utifra det. Det er tross alt KUN du som kan avgjøre om den faller i smak hos deg eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tross alt KUN du som kan avgjøre om den faller i smak hos deg eller ikke.

Enig der der. Det jo DU som skal ha bilen, kjøp den for at du liker den selv ikke at alle andre liker den. Personlig har jeg sett flere grønne e39 og syntes det ser litt litt "billig" ut. men som Dr. Cool sier, med facelift lamper, rød og hvite baklamper og en fin front så så er det en pen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes de ser litt eksklusive ut i oxfordgreen,men er litt i tvil hvordan den blir med facelift lykter. Jeg veit at smaken er som baken:)

Men hadde vært moro og sett en som var gjort litt med.

Oppgraderte til facelift lykter på min forrige E39 oxford green, og det ble veldig bra synes jeg! Sleng på noen fine kantfelger (gjerne bredere bak) så har du en kjempefin bil spør du meg. Hadde selv kantfelger med 10-12 cm kant bak, noe som jeg synes ble utrolig tøft! :P

Men som sagt, smaken er som baken. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E 39 er en utrolig fin modell.. Og alt kler den smukke!? :wink: Men etter min mening så er stilige felger etc spesielt viktig om du ender opp med en grønn, for ellers så kan den se litt "gubbete" ut..

Jeg er helt enig,kan bli litt "gubbe" ja. Er derfor jeg er nysgjerrig på hvordan den blir med en liten leppe foran og faceliften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min gamle. Den er egentlig blå, men jeg har moddet den i PS slik at den ble grønn. Personlig synes jeg grønn er pent. Og har du det på E39 med beige skinn, så er det en flott kobinasjon :)

dsc2318copynn2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min gamle. Den er egentlig blå, men jeg har moddet den i PS slik at den ble grønn. Personlig synes jeg grønn er pent. Og har du det på E39 med beige skinn, så er det en flott kobinasjon :)

Det ble ikke dumt,er det 8"-18" du har på den,passet veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...