Zwirc Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 hei.. Bakdemperne mine begynner har sett sine beste dager på min 318 e36. Noen som vet hvor jeg skaffer dempere? Bør fjerene skiftes også? Var en som sa at brems slangene også burde skiftes snart. Tips til brems slanger? Er ikke det meste rør? Hvor går slanger og blir det dyrt å fikse? Lett tilgjengelig å få til selv? Har hørt at det er lurt å kjøpe skikkelige dempere , ikke "jalla"-billig dempere som går istykker fort. Tar imot tips om dempere med takk Gjerne hva du anbefaler MVH Zw
babjorn Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 det er 1 bremse slange på hvert hjul som er ca 20s å disse blir sprekker i når dem blir gammle,slangene går over til små lange rør som blir dårlig med åra.greit å bytte hvis du kan heise bilen opp så du kommer under bilen.kan sitte ganske hardt når du prøver å få av slangene så mange av røra har jeg ødelakt,men koster ikke mye å kjøpe.kjøpte mine på bilxtra.må ikke bytte fjerer hvis disse ikke er ødelakt/veldig gammle,men senker fjerene mer en 40 så må du kjøpe dempere som passer disse,er fjerene fra 15 til 40 så kan du kjøre med vanlige dempere sier dem,men når du først skal bytte dempere så er det jo greit å sette på nye fjerer,når du først skal av med demperne..men spørs jo så klart på lomeboka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå