R.E.H Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 er det noen interesse for det? tenkte å se om man fikk noe for dem..?selges hvis det er verdt noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StuferN Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Passer dem til touringen? i såfall pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 oy.. sorry.. er desverre solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 jeg har de to originale bak og den ene foran hvs noen flere var interessert. var ikke meningen å ødelegge tråden din R.E.H. bare tenkte hvis flere var interessert.. siden du solgte dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StuferN Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 Åssen er den ene foran a? burde helst hatt to da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 27, 2007 Share Skrevet Mars 27, 2007 skal være bra den det jeg vet. jeg fikk de med da jeg kjøpte bilen så jeg får ikke gjort noe med at den ene mangler desverre. men send meg en pm , så slipper jeg å ødelegge denne tråden til R.E.H. selv om han har solgt de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2007 heeh bare ta tråden:P ikke bruk for den nå så:Phehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå