Bmw-e46 Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 hei får inn regnvann i dørken bake på min bil....hvor kan det komme inn? har noen hadd samme problem? har drenert takluke og sjekka om fuktsperren er oki.....håper noen har gode tips....*frustrert bmweier*
Lars Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Fuktsperren?.. Jeg har nettopp fikset vannproblemer i dørken på min E46. Var plastiken inni passasjerdøra. Når bilen sto med fronten nedoverbakke kom det bare framme, når den sto andre veien kom det bak. Logisk nok, men det kan altså vere døra di framme hvis den står med hekken nedover:P
Bmw-e46 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 hei har bare kjennt den fuktigheten bake i bilen...e litt på hver siden...litt mer på den andre siden.Har lurt på om det kan være pakkninga i til vinduet som er dårlig...e heilt tørt framme på begge sider å heilt bak til der sete slutter.
Lars Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Og bilen står til vanlig parkert ca i vater? sånn at vannet ikke RENNER bak? Har du sjekket plastik-trekket inni begge bakdørene?
Bmw-e46 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 Jepp den står i vater parkert som regel...e når den står i still vannet kommer inn når det regner..plastikktrekket? er det fuktsperra du mener?fikk du gjort reprasjonen på verksted eller gjorde du det selv?
Lars Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Eg hadde den på verksted. Meina det bare er en plastikk inni døra som hindrer vann fra å komme inn? Sikkert samme som du meina med fuktsperra;D Hvis du har sjekka dette, og meina at det ikkje kan komme fra framdørene så er eg litt blank..
Bmw-e46 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 oki...ja men takk før gode tips og råd:) må kanskje sjekke meir innenfør den plastikk som du sier.
mrbrew Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 har hatt samme problemet...vann på begge sider bak, men mest på venstre side...ta av dekselet på døra og sjekk om det er punkter rundt "fuktsperren" som har løsnet fra limet, var det som hadde sjedd hos meg....jeg tok av hele "fuktsperren" og limet rundt kanten, og deretter brukte jeg asfaltlim som ny forsegling...har ikke kommet noe vann inn til nå
Bmw-e46 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 hei tor mar....ja må vel ta opp dekslet en gang til, men det virket som om fuktsperren var iorden....kjennte ingen fuktighet heller...men håpe det er der problemet ligger...verste sort å få regnvann i bilen...så må finne løsning snarest..takk før respons:)
Bmw-e46 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 hadde du oppe på begge bakdøren å reparerte fuktsperren?
mrbrew Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 nei faktisk bare på venstre side...der det var mest vann
Bmw-e46 Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 oki er på høyre siden det kommer inn hos meg....tror eg skal få et verksted til å se på den fuktsperren...kan jo egentlig ikkje være noe annet enn det....eller du har jo vinduspakkninga...men tvile no på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå