Gå til innhold

BMW Compact 1994 mod Nye Bilder 9.3.2008


Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

ja jeg skal nå og kjøpe ett digitalcamera som han kan ha liggende i bilen så det blir tatt bilder etterhvært som ting skjer. ;)

så bildene kommer inn her men de kommer og til og ligge på den tråden jeg ordent her opp. legger bildene fortløpende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

liker egentlig ikke Compact,men denne så jo veldig pen ut :wink: blir moro å se åssen den andre Compact blir også,ser ut som den blir bra utifra delene som skal på :)

En kommentar som har blitt mer og mer vanlig her inne på bimmers.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er en komentar som begynner og bli ganske vanlig ja.. jeg liker jo stort sett ikke e36 da men compacten går greit og det har jeg sakt helt siden jeg såg maze sin eks bil. :)

noen bilder som ble tatt i går.. har ett lite rust hull under ene baklykten sannsynligvis av en liten skade som har været der og dårlig jobb av dem som har fikset det før. så dette blir rettet opp nå og den skal etter dette ikke ha noe rust noe sted og vil bli full tektylert under så jeg slipper no mere stress med rust med det første.. :)

DSC00491.jpg

DSC00492.jpg

DSC00496.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da er det jo begynt litt på bilen og i dag tok jeg noen nye bilder. :)

fronten og bakparten er rettet og nå holder vi på og skifter den skadde kanalen og bakskjermen (bedre og skjære litt og sveise så vi slipper alt sparkelet)

M3 bakfangeren er hektet på for og c til att alt passer..

HPIM0025.jpg

bakskjermen har blitt rettet innvendig, den hadde fått en knekk vi ikke likte så det måtte fikses.

HPIM0026.jpg

Innerskjermen foran er rettet og den nye skjermen passer nå som støpt. :)

HPIM0027.jpg

Ny bærebro foran og sveiset styrestag for og få sving igjend... nytt fikk jeg i dag så det skal monterest.. ;)

HPIM0028.jpg

alle ruter og lister er demontert så det ikke blir stygge maskeringskanter når den skal lakkest...

HPIM0029.jpg

M3 frontfanger stablet oppå masse dyre deler. ;)

HPIM0031.jpg

Dette blir skjært ut og byttet.

HPIM0034.jpg

så det skjer tinger... mye jobb på denne bilen men det håper vi det er vært. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ja da var det vel på tide med en lite update her og. ;)

bilen er ferdig ordnet og skal sparkles og pussest denne uken. fangere og alle detaljer er lakkert så det er kun bilen igjend og lakkere. må vel snike meg bort og få tatt noen bilder av den en dag..

Så har jeg ett spm til dere ang felger?? noen forslag av farge på felgene. jeg lurer på om det frister litt med hvite felger. jeg skal bruke de som jeg hadde på e46´n orginale m-tech i 8 og 9 x 18. jeg har og 19" felgene jeg kjøpte av maze men disse blir nok kunn brukt til utstilling da de er noe for store for en compact og kjøre rundt med. (gidder ikke subbing og skraping)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla balla.. Tror ikke det blir noe fint med noen spesiell farge på felgene, evt hvite. Det går nok ann. Men ikke kødd med mine ex felger. :D De er ny lakka og "strøkne" i den stand de kan bli det....

Ser at det faktisk har kommet endel nye bilder her som jeg ikke hadde fått med meg. Gleder meg til å se det ferdige "produktet" på bimmers-treffet. Og sitte på på en prøve-runde.. (Og ja, du kan nok muligens under sterk tvil ta min noen runder også.. hehe..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da har jeg begynt og kjøpe inn litt stereo tinger. kjøpte en dvd pioneer spiller av maze her på forumet og har skaffet en blaupunkt sub i 12" som jeg vurderer og legge i reservehjulsbrønnen. :)bilde her. ;) type stor stor.

DSC00574.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...