Kjell Rune Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Skrevet Juli 18, 2007 ikke samme som i e30 nei.. men en blanding kan man jo trygt si.. da er vertfall motor handlet inn og vi venter fremdeles på lakkeren.....
Kjell Rune Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Skrevet Juli 27, 2007 Ja da har jeg værtfal vært og kiket til bilen min og knipset noen bilder av deler som er blitt lakkert og ikke minst den nye halle bakskjermen som er ferdig påsveiset. det går noe treig men arbeidet er utrolig bra utført og jeg regner med det er vært all ventingen. Her er vertfall noen bilder dere kan koze dere med. ;p Spyler dyser med varme er kjekt og ha på en bil som ikke skal brukes om vinteren. bilens farge har de fått uansett. M-tech lister rundt om er jo greit og ha. Elektriske vinduer foran ( tror ikke det kan skaffest bak) Midtarmlene ville jeg ha da jeg synest det var noe tris og gå fra en 330 til en compact. Diode sideblinklys. har aldri prøvd det får så det kan jo muligens bli stilig. Helt klart en av mine favoritt dørhåndtak. seff med varme til en sommerbil. :) for flytting av forhjulene ved senking. Senteret på bremseskivene. kunne like godt stått POWER Calipter foran Skiver foran Frembremser MM mål skiver foran Bærebroen bak. tåler nok noe mere en den som står der fra før. Calipter bak. ahhh jeg liker de merkene der. komplette bremser bak. MM mål bremser bak. sperre diffrensial fra BMW M- Coupe. det får holde får nå. flere bilder av delene som er kommet i hus kommer. Har i dag handlet inn blå lakk til og lakke caliptere (planen var og få M merket i rødt eller hvitt) lurer på og lakke difrensialen i blått også men er litt usikker enda. kan hende jeg bare tar den sort. noen forslag?? håper og få gjort dette neste uke da jeg drar på ferie i morgen en liten tur.
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 masse gromme deller du har kjøpt Litt kjipt og vise hele bimmers att du har utslitte bremser forran, mener og huske att minstemål på dissse er 26,4
Kjell Rune Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 ja det kan godt hende ja.. men det er ca 0 slitekant da.. hmmm stopper vel en liten stund uanset vil jeg tro.
Kjell Rune Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Skrevet Juli 28, 2007 Noen nye bilder da mens jeg driver på.. Blinkers foran blanke grøftelys er jo greit og ha. ny lakket M3 front. leppe for og montere under fronten. cap til bakruten M3 innsatsen til bakfangeren. en felg da. synest ikke fargen ble så værst jeg... justerbart senkesett. de nye stolene jeg tenkte jeg skulle teste.
Ole@Automote Skrevet Juli 28, 2007 Skrevet Juli 28, 2007 Jeg betaler i gull for de bære bruene bak :whoa: blir arti å se hva det blir til slutt
Kjell Rune Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Jeg betaler i gull for de bære bruene bak :whoa: blir arti å se hva det blir til slutt av en lr merkelig grunn er de ikke til salgs.
Kjell Rune Skrevet November 2, 2007 Forfatter Skrevet November 2, 2007 da var den jammen lakkert og gitt... :):) se om jeg får til noen bilder neste uke..
bmwrasaren Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Hva er så spesielt med bærebruene? At de er M3?
Gunnar Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 ja det kan godt hende ja.. men det er ca 0 slitekant da.. hmmm stopper vel en liten stund uanset vil jeg tro. Merkelig, ser jo ikke slitt ut. Uansett er jo ikke en tommestokk akkurat noe vitenskapelig mål.. Hva er så spesielt med bærebruene? At de er M3? Vill tipping: Z3 M Coupé Compact har E30/Z3-bakstilling, ikke samme som resten av E36ene.
Kjell Rune Skrevet November 3, 2007 Forfatter Skrevet November 3, 2007 Nei bremsene er nok ikke slitte.. men en tommestokk og mobilkamera kan vel vise noe feil er vel bare og få de i en dreiebenk og pusse de blanke og fine så funker de nok som gull også. det er Z3 M Coupé ja. de er noe mere forsterket så blir inp litt forandret vist jeg husker rett..
Ole@Automote Skrevet November 3, 2007 Skrevet November 3, 2007 Jeg vil ha z3 m bakende!! Fant en nå komplett med traversj, diff, nav, stikkakslinger og nav. 10 000kr ferdig til Norge men jeg var blakk AAARRRRGHHHH! Dette blir en ultra tøff bil gleder meg til å se resultatet
Kjell Rune Skrevet November 4, 2007 Forfatter Skrevet November 4, 2007 hehe. ja du må ha pengene på rett tidspunkt. skal bli gøy og prøve delene på bilen ja. :)
bård Skrevet November 4, 2007 Skrevet November 4, 2007 Jeg vil ha z3 m bakende!! Fant en nå komplett med traversj, diff, nav, stikkakslinger og nav. 10 000kr ferdig til Norge men jeg var blakk AAARRRRGHHHH!Dette blir en ultra tøff bil gleder meg til å se resultatet Du kan sikkert betale for det med gullet du tilbøy kjell rune.. Blir morro å se resultatet av lakkeringa, venta lenge nå.. hehe mye gode deler som skal på også ser jeg.. stå på..
DarkZun Skrevet November 5, 2007 Skrevet November 5, 2007 Elektriske vinduer foran ( tror ikke det kan skaffest bak) Joda, jeg hadde el.vinduer bak til min 3.2 compact, men monterte dem aldri. Vekt vettu;) Tok dem fra en av de sjeldne 3.2 Coupene som hadde el vinduer bak...disse kan med et par enkle grep tilpasses compact. Vil forresten anbefale deg å bytte til 3.64 utveklsing...dette gjør underverker for denne bilen med 3.2 motor. Ihvertfall når du føler deg ferdig med alt annet;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå