jensemann Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Har litt lyst på nye skilter siden de ser mer "ze germanz" ut. Er det bare å be om nye? Hva koster det i tilfelle? Vente lenge, eller får man de på dagen? Hvordan er dimmen på de i forhold til de gamlegamle(2 generasjoner skilt siden), altså må man ha nye skiltholdere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Du kan bare bestille nye skilter hos biltilsynet. Koster ca. 500,- pr. sett. Dimmen er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Mener å huske jeg betalte ca.475.- hvis trafikkstasjonen har skiltfabrikk får du de umiddelbart.Hvis ikke må de bestilles.Eventuell leveringstid vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 De nye er 520mm (EU-standard eller noe), dvs. like de som har vært i 4-5 år nå. De før det igjen, altså 2 gen. siden, varierer i størrelse etter hva slags tegn som er på de, og de er som regel alltid kortere enn de nye. Skiltholdere til 520mm får du her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=webshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Noen som har bilde av 2gen? Mener dere de uten norge symbolet? De nyeste har vell N(Norge) på venstre side av skiltet.. Kan noen poste bilde å vise forskjellene Edit: Oij, post nr 100 gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Dette er 2. generasjons skilter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Får du ikke de nye skiltene uten N på venstre siden og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 jo da, du kan be om å få dem uten N og flagg. Det gjorde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 jo da, du kan be om å få dem uten N og flagg. Det gjorde jeg. Men da må du sette på ett N-merke på bilen så fort du kjører over grensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 jo da, du kan be om å få dem uten N og flagg. Det gjorde jeg. Men da må du sette på ett N-merke på bilen så fort du kjører over grensen.. må man ha N merke på bilen hvis du skal til utlandet? er det påbudt med N merke på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 jo da, du kan be om å få dem uten N og flagg. Det gjorde jeg. Men da må du sette på ett N-merke på bilen så fort du kjører over grensen.. må man ha N merke på bilen hvis du skal til utlandet? er det påbudt med N merke på bilen? hæ må man det? såfall er det, det mest idiotisk jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Ja, reglene er slik att man må ha ett N-merke på bilen når man kjører i utlandet. Det er ikke noe problem med det i Sverige og Danmark, men lenger sydover så kan du få bøter for å kjøre uten N-merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Får du ikke de nye skiltene uten N på venstre siden og da? Det kan du, men ser i grunn ganske dumt ut iom. at skrifta ikkje blir midt på skiltet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Bjørn 320, der tar du feil. Du har sikkert sett noen med hvit klistrelapp over det blå feltet. De ser helt vanlige ut de uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Nye skilte uten N mærke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå