Azeton Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Noen anbefalte plasser og få sotarutene i oslo området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Solfilmspesialisten i Tevlingveien... Finn Motrøen... sota 2 biler der og kjempefornøyd... http://www.solfilmspesialisten.no/ Du har vel og Film Lars, men han vet jeg ikke hvor holder til og han har jeg heller ingen erfaring med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 takk. Orker ikke kjøre med helt gjennomsiktig vinduer! På tide og få bilen i stand til sommeren nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Sebra på skårer. Pitstop på Rud.(Sandvika) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 solfilmsgruppen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Sebra på skårer.Pitstop på Rud.(Sandvika) Sebra er super-nøye, men tar litt ekstra betalt for det. Men som de selv sa til meg der: "du får sota bilen billigere andre steder, men vi står 100% for det vi gjør". De tar dessuten ut rutene før de soter, men etterlater ikke så mye som et spor etter jobben. Ser ikke at klips og skruer har vært rørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Hvor mye har dere betalt for å sote rutene da? Noen av dem så klarer å gjøre det så fint at politiet ikke kan se det? Altså mørkt bak, og litt lysere på rutene foran? JA, jeg vet det ikke er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Hvor mye har dere betalt for å sote rutene da? Noen av dem så klarer å gjøre det så fint at politiet ikke kan se det? Altså mørkt bak, og litt lysere på rutene foran?JA, jeg vet det ikke er lov. Sebra Bilglass sliper kantene etter påføring av film, noe som gjør at "kanten" på filmen ikke lenger kan ses eller kjennes. For å sote bakrute pluss alle siderutene på en E39, tror jeg de skulle ha rundt 7000,- sist jeg sjekket med de. I følge dem var det litt ekstra arbeid i forbindelse med en E39. Men for å få rett pris bør du nesten kontakte de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Stemmer ganske bra med 7000 for alle ruter, for E 39. På sebra. Jeg brukte de på den forje bilen, og var kjempe fornøyd. Skal opp dit med denne oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 ja, får noen holde punkter nå ender vel med og ringe sebra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDC Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 er det sebra lørenskog det er snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Sebra Skårer er lørenskog ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå