Ad|oS Skrevet Mars 12, 2007 Skrevet Mars 12, 2007 Så ikke så aller verst ut det her. Likte spesielt fronten veldig godt... Må kanskje vurdere om det blir en slik i stedet for M3-front hehe
Zwirc Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Tenkte å kjøpe pakke: http://bsbildeler.no/butikk/images/imag ... jpg&w=5000 (som vist over) Hvis ikke http://bsbildeler.no/butikk/images/imag ... jpg&w=5000 Vet ikke hvordan den øversten blir på bilen.. Men sett biler med lik fanger, litt rundt på nyrene.. Synes det ser litt nyere og fint ut.. E46 front hadde jo seff vert kult også, men kansje prøve noe nytt
zephyr23 Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 jeg personlig ville gått for mtech stylinga.. men når jeg først skulle tatt meg bryet å lakkere hele bilen utvendig, spesielt hvis jeg skulle skifte farge så hadde jeg valgt å lakkere hvertfall inni dørene, inni motorrom så kan du jo f.eks koble vekk allt av el.nett legge det inn, og maskere selve motoren, og lakke rundt kantene så ser det med en gang mye bedre ut! men dette er jo dit valg
kvalaracing Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Motor rommet er ikke det viktigste å lakke, men dører og bakluke som du bruker ofte istedet. Her vises det mye bedre med tanke på att dette er noe du åpner hver dag.
Zwirc Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 hmm, skal pusse ned inni bakluken å.. Tror det blir samme grå farge , men evt litt mørkere. Tror ikke jeg tar hellakkering i annen farge med motor rom og alt..
Zwirc Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 Noen som har tips til styling fra bsbildeler?
Spiritus Sancti Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 kjør den heeeelt clean! Komplett m-optic og bytt ut de ufyselige felgene med noen kule noen, så blir bilen flotters.. Og lakke enten svart eller rød. Eller begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå