Gå til innhold

Lakkering av e34


John Kåre
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle gjerne hatt en helakkering til min e34, hadde tenkt å legge ca 12000 i lakkeringa.. noen som lakkerer som er interessert i en svart jobb?? helst fra sørlandet en plass da.. Må ta grunnarbeid også.. noe overflaterust på bakluka og i kanalene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har lyst å ta en lang kjøretur, så lakkerer Kapp Billakkering på Kapp i Oppland bilen for 12-13000kr. Det fikk jeg pris på, på min E34. Det er ikke svart og alt er inkludert! Han tar bulker, rust og alt i den prisen. Akkurat lakkert litt på min nå, og jeg ble ikke helt fornøyd med noe, og da skulle han lakkere opp igjen det gratis og sa at jeg skulle si ifra helt til jeg ble fornøyd. Vil du ha nummeret dit, så si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva lakkeres for den prisen da? Motorrom og innsiden av dører også inkludert eller bare utvendig? Gjerne sende nummeret til meg også :)

Det vet jeg ikke altså... Men når han lakkerte for meg nå, så tok han veldig mye ekstra som jeg ikke hadde sagt han skulle ta, men han tok det, fordi det var steinsprut og sånt på det, så det var jo fint. Så hvis du demonterer innsiden av dørene og sånt, så skal han nok ikke ha noe ekstra for å sprøyte over de. PM sendt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...