320it Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Skal kjøpe nytt barnesete til gutten på litt over året. Og lurte da på om noen vet av noen stilige barneseter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TJ Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Mener jeg har sett noen på GS Bildeler sin nettbutikk. Ta en titt der hvis du ikke alt har gjort det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr_S Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 BMW har noen tøffe, også selvfølgelig RECARO sine da Selv valgte vi å gå for testvinnere, for å være på den trygge siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmwrasaren Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Gå for Recaro sitt barnesete! Da sitter ungen din godt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
320it Posted March 9, 2007 Author Share Posted March 9, 2007 hvor selges recaro sete? Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Her: http://www.recaroshop.com/de_de/listing ... t=children Kan du blandt annet kjøpe sånnt som dette: Og sitter ikke ungen godt i de, så vet ikke jeg.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.C.V Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Ferrari lager jo også Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.E.E. Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 OS Bildeler selger også Recaro barneseter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
320it Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 har os og gs bildeler slått seg ilag eller? kom inn på gs når jeg skrev osbildeler... Link to comment Share on other sites More sharing options...
320it Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 hvilken stol passer egentlig best til en som er 16 måneder? Er det ikke tidlig å sette han i en stol der du bruker det vanlige tre punkts bilsetet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvalaracing Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Hellanor selger også 'Recaro barneseter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B.E.E. Posted March 12, 2007 Share Posted March 12, 2007 har os og gs bildeler slått seg ilag eller?kom inn på gs når jeg skrev osbildeler... GS er hovedaksjonær i OS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts