Lien Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Jeg tenkte jeg skulle sjekke interessen for dette, da dette er noe jeg og en fra Hed/Opp avd. i BMWCCN har tenkt på i det siste.. Hadde vært artig å fått til et treff på CC-plassen på Gjøvik den 29. april da snøen muligens er borte.. Dette er en stor parkeringsplass med plass til mange fler enn det som kommer.. Hva tror dere? Blir jo bare et uhøytydelig treff med dekksparking og pølser på bensinstasjonen der, men er alltid artig og møte felles BMW interesserte. Samtidig så får vi jo litt liv i Hed/Opp avdelingen igjen.. ALLE kan selvfølgelig komme! PS! Dette må klargjøres med eier av CC, og vi må også muligens varsle politiet, men det bør gå greit.. EDIT: Treffet flyttet til 29. april pga. muligens dårlig vær.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Såpass? Er det virkelig så få som er interessert i å møtes for et uhøytidelig treff på Gjøvik? Da skjønner jeg hvorfor Hed/Opp avd. ikke fungerer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Her sitter folk og klager på at det ikke skjer noe i Hed/Opp, og når jeg endelig kommer med et forslag så er det ingen som gir lyd fra seg.. Helt vannvittig spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Det var dårlig respons ja.. jeg bodde i elverum for 3-4 år siden å da kjørte jeg til Gjøvik og var på lokal treff en gang for uken. Var ikke Bmw den gang men.. Bra initiativ av deg iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Sorry for at jeg er treig til å svare Kristian, men jeg var borte i hele går og gadd ikke sjekke nettet når jeg kom hjem.. Men såklart kommer jeg en tur den 15.April.. Og regner med det kommer fler også! Men de har sikkert ikke sett tråden enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Får håpe det, og jeg regner alltid med deg Stian.. hehe Men skal nok få lurt med hvertfall ti biler fra mitt lokal miljø... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 jeg kommer så sant snøen er borte å jeg har registert bilen igjen da:) å maze, e grenrøra jeg kjøpte funker fint! de går litt dypt så det skråkryss stabbstagge jeg har må offres! eller jeg skal fikse litt på det så det for plass tok i samma slengen av flammedemperne å katalysatorne:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 jeg kommer så sant snøen er borte å jeg har registert bilen igjen da:) å maze, e grenrøra jeg kjøpte funker fint! de går litt dypt så det skråkryss stabbstagge jeg har må offres! eller jeg skal fikse litt på det så det for plass tok i samma slengen av flammedemperne å katalysatorne:) hehe Cross-brace eller hva det nå heter er vel standard på alle E36 cab? Ville vært forsiktig med å fjerne det. Sveis det heller om litt hvis det ikke lar seg løse på andre måter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NyborgRacing Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 ja det skal på igjen før skilta kommer på igjen! det er jo der fra fabrikken så det er jo en mening i det:) skal frem med vinkel sliper å sveise apperate når jeg for tid i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 jeg kommer så sant snøen er borte å jeg har registert bilen igjen da:) å maze, e grenrøra jeg kjøpte funker fint! de går litt dypt så det skråkryss stabbstagge jeg har må offres! eller jeg skal fikse litt på det så det for plass tok i samma slengen av flammedemperne å katalysatorne:) hehe Snøen må selvfølgelig være borte, hvis ikke flytter vi det til 29. april... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 29.April er en fin fin dag synes nå jeg. Kan da ikke skjønne hvorfor jeg synes det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Du har vell kanskje ikke tilfeldigvis bursdag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Næsj, tror du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Er det lov for "turister" å komme og? Bmw treff er alltid morro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 Alle kan komme Det er litt av poenget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå