Gå til innhold

Vårtreff CC-plassen Gjøvik 29. april (Nå med bilder!!)

Lien
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle sjekke interessen for dette, da dette er noe jeg og en fra Hed/Opp avd. i BMWCCN har tenkt på i det siste.. Hadde vært artig å fått til et treff på CC-plassen på Gjøvik den 29. april da snøen muligens er borte.. Dette er en stor parkeringsplass med plass til mange fler enn det som kommer..

Hva tror dere? Blir jo bare et uhøytydelig treff med dekksparking og pølser på bensinstasjonen der, men er alltid artig og møte felles BMW interesserte. Samtidig så får vi jo litt liv i Hed/Opp avdelingen igjen..

ALLE kan selvfølgelig komme!

PS! Dette må klargjøres med eier av CC, og vi må også muligens varsle politiet, men det bør gå greit..

EDIT: Treffet flyttet til 29. april pga. muligens dårlig vær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry for at jeg er treig til å svare Kristian, men jeg var borte i hele går og gadd ikke sjekke nettet når jeg kom hjem.. Men såklart kommer jeg en tur den 15.April.. Og regner med det kommer fler også! Men de har sikkert ikke sett tråden enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer så sant snøen er borte å jeg har registert bilen igjen da:) å maze, e grenrøra jeg kjøpte funker fint! de går litt dypt så det skråkryss stabbstagge jeg har må offres! eller jeg skal fikse litt på det så det for plass :twisted: tok i samma slengen av flammedemperne å katalysatorne:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kommer så sant snøen er borte å jeg har registert bilen igjen da:) å maze, e grenrøra jeg kjøpte funker fint! de går litt dypt så det skråkryss stabbstagge jeg har må offres! eller jeg skal fikse litt på det så det for plass :twisted: tok i samma slengen av flammedemperne å katalysatorne:) hehe

Cross-brace eller hva det nå heter er vel standard på alle E36 cab? Ville vært forsiktig med å fjerne det. Sveis det heller om litt hvis det ikke lar seg løse på andre måter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snøen må selvfølgelig være borte, hvis ikke flytter vi det til 29. april...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...