Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oddis: vi får bare finne på en dag og begynne å møtes fast.. En eller to ganger i mnd det. :) Så kan de som vil komme, og det blir helt sikkert fler og fler etterhvert.

Ble nevnt fastland i dag, mulig det er ett fint sted å møtes. Men er vel verre med noe plass innendørs der.

Så ett sted med tak er jo også noe å tenke på om det blir regn/snø...

Jeg synes ihvertfall to ganger i mnd ikke er så mye, f.eks annenhver onsdag..

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

veldig bra oppmøte idag..ble desverre veldig kort varig får min del, jobben kallet! men håper virkelig på at vi kan få til noe mer fremmover! prøver så godt j kan å møte opp på lokal lag treffene..

sorry mAZE, dårlig med grilling idag å..! neste gang fyrer vi opp grillen med en gang vi kommer!! hehe

Skrevet

Takk for denne gang, synes det var hyggelig å være med på dette :)

Moro at så mange biler kom, men synd at så mange biler reiste igjen etter kort tid.

Var litt surt i været og dårlig med sol, men til gjengjeld masse biler og hyggelige folk.

Fine bilder Lien, likte forresten bilen din! :D

Her er et bilde av din og min :wink:

CIMG6382.jpg

Håper det nå framover kan bli flere treff i hed/opp området.

Skrevet

dette var bra :) masse fine bilder av men ingen av min :( . håper vi kan få til flere treff. forstår ikke vitsen med å dømme andre sine. biler når dere invitere folk på treff blir jo en negativ opplevelse for bileieren .

Skrevet

Takker for et hyggelig lite treff med bra med folk ;)

Heldigvis noe bedre vær en det vi hadde på Frognerseteren også, hehe

Dette må gjentas Lien!!!

Maze: Pen M3 du har med fiine hjul!!

Skrevet
Lien; Gamlegutta likte bilen din ser jeg ;)

Dette var da begge besteforeldrene mine var der, så da syntes jeg bildet passet bra i forhold til alderen på bilen :)

Takk for denne gang, synes det var hyggelig å være med på dette Smile

Moro at så mange biler kom, men synd at så mange biler reiste igjen etter kort tid.

Var litt surt i været og dårlig med sol, men til gjengjeld masse biler og hyggelige folk.

Fine bilder Lien, likte forresten bilen din! Very Happy

Her er et bilde av din og min Wink

Takk for det, og bilen din så meget strøken ut den og! Artig at du er boble entusiast i tillegg :P

Skrevet

Flere boble folk her ja?

Jeg er født med bobleblod i årene og den første bilen jeg øvelseskjørte med som 16-åring var en -56 boble ;)

Har selv ei -67 som for tiden er under lettere renovering...

Skrevet

Får takke for meg jeg og. Og takk for praten dere som stod igjen til the bitter end :)

Vi kom oss opp skrekkelig sent riktignok, men det var en fin kjøretur uansett.

Maze: Bilen din er rett og slett skikkelig fin, like bra som jeg hadde håpet på utifra bilder jeg har sett.

Skrevet

Takker.. :D Godt å høre. hehe.. Forhåpentligvis blir den enda bedre med noen godbiter fra R Andersen og Bilbyggeriet sine deler. :D

Og må såklart takke for en hyggelig prat jeg hadde med dere alle jeg også. Håper på en sammenkomst igjen snart.

Skrevet
VM i dårlig passform? :shock:

Hvorfor setter noen på noe som passer så utrolig dårlig som det der, og i tillegg lakker og gjør det "ferdig"? Med slike gliper blir resultatet bare halvveis uansett hvor bra man gjør resten.. synd, for bilen ser pen ut ellers, veldig pen farge og felger.

Det kan jo være et forsøk på å kopiere Alfa Romeos klassiske "ostehøvel"-panser:

1156319841_AlfaJunior.jpg

:wink:

Forøvrig moro å se at det var såpass mange som møtte opp!

Lekker den svarte E60'en forresten. Noen som vet hvem som har den?

Ser den er solgt av min gamle arbeidsgiver.... :roll:

Skrevet

angående noe fast, så er kanskje vertshuset på biri et alternativ? er no porsche folk som treffes der en gang i uka eller no.. er jo sentralt i mjøsdistriktet og greier! god mat er det der og!

Skrevet

Det hadde jo vært en mulighet det ja! Hadde vært greit å finne en fast dag, så kunne vi se hvor mange som dukket opp..

Hvilke dager passer for folk flest?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...