///MoePower Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Dette lurer jeg på.. Finner ikke ut av det sånn i farta, og siden jeg har en "M30" med automatgir jeg skal bygge om til manuellgir og skal selge donormotoren til manuellkassa, så må jeg vite dette så jeg ikke selger unna deler jeg selv har bruk for.. Hadde vært taknemlig om noen kunne svare meg Er da altså "M30" vi snakker om. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klubba Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 trur ikke svinghjule er likt Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvalaracing Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Nei det går ikke da det ikke er "svinghjul" på en automatgeart bil men bare startkrans. så du må ha svinghjulet og sikkert nytt lager i veiven til kubben til gearkassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///MoePower Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 Det var vel som jeg tenkte da.. Takk for svar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts