TOO FAST Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 HALLO JEG BARE LURT PÅ OM DET ER NOEN SOM VET HVOR JEG KAN FÅ TAK I EN EKSOSMANIFOIL TIL EN BMW 318 I ANG TURBO ELLER OM DET ER MULIG Å SETTE I EN 325 I DENNE BILEN DET ER EN 92 MOD 318 I MVH KAI
compact Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 en 325 motor er vel det beste alternativet, de er kansje ikke så lett å finne, men tror du får bedre nytte av en slik motor
TOO FAST Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 HVORDAN BLIR DET ANG Å FÅ DEN GODKJENT MED DEN MOTOREN MÅ BYTTE TIL SKIVE BREMSER BAK
Betakaroten Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Omfg Caps Lock FTW Hadde vært greit å vite hvilken type 316 du har.. e30, e36, e46??? Må nok bytte mer en bakbremsene for å få det godkjent vil jeg tro.. Med 325 motor må du vel bytte en del drivverk også vil jeg tro.
oddis Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Hvis det er en 92 mod 318i er det trolig en E36. Jeg skjønte ikke helt, var det vanlig eksosmanifold til 318 motoren du skulle ha tak i, eller var det en turbomanifold? For evt å bytte over til 325i motor må motor, drivverk og understell være identisk med en 325i. Bruk søkfunksjonen her på forumet og finn ut mer omkring godkjenning. Men du, trykk en gang til på knappen som det står CAPS LOCK på Så holder du inne Shift knappen da du skal ha stor bokstav. Veldig stressende å lese slik du ordlegger deg. Mvh
TOO FAST Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 ja jeg skjønner ja lurte på om noen viste om hvor jeg får tak i manifoil til turbo til en 92 mod e36 da jeg vurderer å sette inn det
///MoePower Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 BMW i profilen har du klart å skrive med små bokstaver, men alt annet i store Må bare le altså..
Raver^ Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Kjøp deg en 325 motor å sett inn.. Men må som sagt bytte bremser, drivverk osv, ikke bare fordi det må til for å godkjennes, men drivverket på din 318 ville aldri klart effekten/dreiemomentet til en 325 etter lengre bruk hvis du kjører litt hardt.. Det vil koste deg mer tid og kanskje penger for å turbokonventere sannsynligvis i og med at du må forsterke diverse komponenter.. Kjøp deg i tillegg et komplett effektanlegg med grenrør og du vil sannsynligvis hente ut mer hk enn du kunne hentet ved en "lett" turbokonventering..
Azeton Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Det kommer til og koste han 70k og få turbo på 318.. og 300hk.. spør du meg så er det mye bedre og konvertere til 325..
TOO FAST Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 er det mulig å ta over en bil fra sverige eller tyskland å flytte over alle motor å drivverk fra en 325 da flytte over bakbroer å bremser girkasse + mellomaksling drivaksler altså alt sammen
Bimmerlars Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 er det mulig å ta over en bil fra sverige eller tyskland å flytte over alle motor å drivverk fra en 325 da flytte over bakbroer å bremser girkasse + mellomaksling drivaksler altså alt sammen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå