Hitokiri Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Jeg skal selge min gamle E34. Jeg er rimelig sikker på at bilen er i veldig god teknisk stand, bortsett fra at det er rust på innsiden av dørene på venstre side. Spørsmålet er om det kan betale seg å kjøre bilen inn på en NAF-kontroll, eller om dette er penger ut vinduet på en bil man skal selge for ca 30 000? Eller er 30 000 overpris for en E34 520i i dag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M6 Bjørn Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 En NAF test er bare positivt spør du meg,det er jo mange biler på markedet i dag og en NAF test kan jo være avgjørende i ett salg.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dazed Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Og ikke nok med det: Hvis du har NAF-testet bilen og legger frem dokumentasjonen fra denne for kjøper, har du ditt på det tørre ogsp, og kjøper kan ikke komme i ettertid med mangler "du burde ha visst om og dermed sagt fra om". Link to comment Share on other sites More sharing options...
RunnerM5 Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Bare lurer...er det en norsk bil? evt når er den importert? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hitokiri Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 Bilen er importert fra Deutschland i 1996. Har det egentlig noe å si? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts