Hitokiri Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Jeg skal selge min gamle E34. Jeg er rimelig sikker på at bilen er i veldig god teknisk stand, bortsett fra at det er rust på innsiden av dørene på venstre side. Spørsmålet er om det kan betale seg å kjøre bilen inn på en NAF-kontroll, eller om dette er penger ut vinduet på en bil man skal selge for ca 30 000? Eller er 30 000 overpris for en E34 520i i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 En NAF test er bare positivt spør du meg,det er jo mange biler på markedet i dag og en NAF test kan jo være avgjørende i ett salg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Og ikke nok med det: Hvis du har NAF-testet bilen og legger frem dokumentasjonen fra denne for kjøper, har du ditt på det tørre ogsp, og kjøper kan ikke komme i ettertid med mangler "du burde ha visst om og dermed sagt fra om". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Bare lurer...er det en norsk bil? evt når er den importert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Bilen er importert fra Deutschland i 1996. Har det egentlig noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå