Geir E. Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Bilen er under lakkering. Har forsøkt å ta bilder av lakken, men får ikke frem effekten på bilde. Fargen er helt rå uten å være glorete. Den skifter totalt karakter i sollys (den glitrer). Når sola ikke skinner er den sort/lilla. Angel-eyes, diodelykter, feite hjul, M3-speil, luke, senket, Tysk kvalitet-styling E46-look. Ring for info. 97954509 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Power Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 kunne du lagt ut bilder eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 skriv mer om bilen da, er ikke bare lakken som teller når man kjøper seg bil prisantydning? mod? km-stand? bilder av bilen, motorom, int? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 bør vel skrive åssen bil det er å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir E. Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Det er en 320 coupe med vanos-moter -94mod. Den har lav km, bare 164.000 og jeg tror det stemmer. Er selvfølgelig ikke sikker da jeg ikke har hatt bilen så lenge. Interøret er grått og skinnratt med airbag. Førersetet er litt slitt på sida. Helt nye dekk. Det er ingen rust. Det blir bilder i løpet av uka. Er noen interessert er det best å ringe 97954509 for bedre info.. Det er tatt hjulstillings-kontroll og den er full-tectylert. Koster til sammen 8.000kr. Bud over 80.000,- er vel greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 hvor holder du til? skaff bilder da mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Geir E. holder til omtrent midt mellom Molde og Ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir E. Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Kan sende over mobil-bilder. Har 3,2M kamera så det blir vel bra nok. Send meg mobilnr., så sender jeg bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Kan sende over mobil-bilder. Har 3,2M kamera så det blir vel bra nok. Send meg mobilnr., så sender jeg bilder! bor du henn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir E. Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Bor på Sjøholt i Ørskog. Det er bare å ringe om du lurer på noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 send mms bildene til din egen mail heller.. istede for et tlf nr, så har du jo bilder du kan legge inn her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg