RunnerM5 Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Driver og skal pusse opp vinterfelgene (som fulgte med bilen) da jeg skal bruke disse som banefelger. det er 17" Ac Schnitzer kopi felger(trodde jeg) men da jeg holdt på med de her før jul så jeg at det sto gravert "AC Schnitzer GMBH" i uthevet tekst i metallet på felgen. Er dette orginalfelger? Spurte tidligere eier og han visste ikke da de fulgte med bilen til han og. Noen som har peil? Forresten så tenkte jeg å glassblåse de og lakkere de opp på nytt, driver og funderer litt på farge. Har vært inne på svart,koksgrått, hvitt og selvfølgelig orginalfargen som er lys grå. Ideer og innpill?
Frode H. Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 På mine orginale ACS felger står det AC Schnitzer med uthevet skrift på utsiden av felgen og O.Z. inni. Kanskje det er OZ som lager de?
RunnerM5 Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 På mine orginale ACS felger står det AC Schnitzer med uthevet skrift på utsiden av felgen og O.Z. inni. Kanskje det er OZ som lager de? Hmm..ja, jeg har egentlig ikke studert felgene skikkelig, skal sjekke om det står noe mer inni f.eks.
Arild G. Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 på felgene jeg hadde til en e36 jeg hadde så sto det både ac schnitzer og ronal tror jeg.
Gjest Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 På de tredelte schnitzer-felgene mine står det AC-schnitzer på den ene eken og OZ racing på en annen eke.
antiloop Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 Er det ikke ronal som lager hjul for AC ? Det stemmer!
M3Compact Skrevet Mai 3, 2007 Skrevet Mai 3, 2007 Dem har bytta levrandør underveis. Både Ronal og OZ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå