sapphire Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 har en uorginal farge på bilen som jeg ikke vet koden på, men så fant jeg en lapp hvor det sto en farge kode som er 357 f5, jeg sjekket opp med bmw sine koder å der var kode 357 er rød farge, bilen er svart med antydning av blått. håper noen kan hjelpe meg da all styling skal lakkeres om.
steinar84 Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 vist du stikker til ett lakkverksted kan de scanne lakken din å finne ut hvilken lakk kode den har
zephyr23 Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 steinar84 skrev: vist du stikker til ett lakkverksted kan de scanne lakken din å finne ut hvilken lakk kode den har ikkje alle som har dette utsyret! så du kan også ta kontakt med tidligere eier som har fått den omlakkert og få han til å fortelle deg hvilken lakkerer som har lakkert den, og kontakte han så skulle han ''lett'' kunne hjelpe deg!
sapphire Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 Har nok prøvd dette uten hell. Ingen i nærheten av meg har analyse utstyr, fikk beskjed om at de kunne sende vekk en del med lakken på, men dette var veldig dyrt å jeg fikk heller ikke delen tilbake...
zephyr23 Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 ja, de kan ta av en liten del av lakken, sende til fabrikken som leverer lakken deres, så analyserer de den deler og lager en farge kode, men dette er veldig dyrt ja, siden det må sendes utenlands osv... men hadde du prøvd å kontakte lakkereren som omlakkerte bilen ?
sapphire Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 fikk faktisk tak i han som lakkerte bilen for 3 år siden idag, det var orginal farge MEN det blei lakkert 8 strøk, dermed blei fargen litt anderledes. koden jeg fant i bilen hadde ikke no med bilen å gjøre i det hele tatt, men takker for svar på tråden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå