Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en slik rød xs boost controller. Når jeg justerer denne helt ned minker fanken ikke turbotrykket. skrur jeg den noen hakk opp igjen slutter Boos gaugen og vise trykk. men kjenner at den lader like mye fortsatt. hva kan dette være for noe? oppdaget også idag at jeg har en liten sprekk i manifolden.. Og den er vel 4-5md gammel og kjøpt hos kimmit sport.

Skrevet

Har ikke vørt så altfor mye borti turbo, men endel kompressor..

Der vet jeg at den MINSTE vakuumlekkasje utgjør ekstremt mye på ladetrykk/effekt.. Eller var det eksosmanifold du snakket om nå??:)

Skrevet
Har en slik rød xs boost controller. Når jeg justerer denne helt ned minker fanken ikke turbotrykket. skrur jeg den noen hakk opp igjen slutter Boos gaugen og vise trykk. men kjenner at den lader like mye fortsatt. hva kan dette være for noe? oppdaget også idag at jeg har en liten sprekk i manifolden.. Og den er vel 4-5md gammel og kjøpt hos kimmit sport.

dersom alt er kopla rett og du kunne justere før er det vel wg din som ha røket....

eg har jo extern wg, og når denne røk gikk den på 1 bar uansett...

Skrevet

kunne justere før ja..

Får vel sjekke wastegaten da.. prøvde du bare en ty WG eller fikk du sjekket dette på noe måte?

Noen som vet om det kimmit sport har noe garanti på grenrørene sine?

Er da ikke mulig at disse bare skal holde i 3-4mnd?

Skrevet

vil tippe du får nytt grenrør av Kimmit, produksjonsfeil kan det være på alt. Tviler på det "skal" sprekke så fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...