alfaalfa Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Har kjøpt meg en 318i touring for 14 dager siden. snakker om en 96 modell her. Spørsmålet mitt er: Får jeg noen merkbar efekt av å chippe motoren i denne bilen? og.. Finnes det noe firma i Trøndelag som er å anbefale til denne jobben? på forhånd takk for svar alfaalfa http://img329.imageshack.us/img329/4160/dscn1122gq2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Spar heller pengene dine til noe annet du. Den lille brikka vil nok ikke gjøre noen som helst merkbar forskjell på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbqlk30 Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Chipping funker bra på diesel, ei på bensin. Om du skulle ha chippet ein diesel bil bør du ihvertfall ikke bruke disse boksene som selges overalt på nettet. De suger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfaalfa Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Det var det jeg regnet med ja. Glad jeg spurte Har tittet litt på denne en stund: http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... er_kit.htm Noen tanker om denne kan gjøre susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbqlk30 Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Den gjer sikkert susen, det er sikkert lommeboka og enig i. Blir jo fort 30 tusen med frakt og mva!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfaalfa Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Jo...dyrt er det. Men dette kittet ser jo ut til og være greit å montere uten alt for mange problemer. Har enda ikke funnet noe lignende kit her i norge. Veldiig fristende å bestille det Men hadde vert greiere å finne noe tilsvarende her til lands da. alfaalfa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Chipping funker bra på diesel, ei på bensin.Om du skulle ha chippet ein diesel bil bør du ihvertfall ikke bruke disse boksene som selges overalt på nettet. De suger!! Chipping funker vel greit på bensinbiler med turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Det var det jeg regnet med ja. Glad jeg spurte Har tittet litt på denne en stund: http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... er_kit.htm Noen tanker om denne kan gjøre susen Hvorfor kjøpte du ikke heller en 320i/323i/325i/328i i første omgang? Hadde ellers vært skeptisk til tallene de oppgir. 200hk på bakhjula fra 1.9-literen (118hk?) skulle bety ca. 230hk i motor, så da må ladetrykket opp mot 1 bar.. på urørt motor? Normalt for slike sett er å lade 0.3-0.5 bar. Da ville du fått kanskje 150-160hk i motoren. Chipping funker bra på diesel, ei på bensin. Det er overladning eller ikke det handler om. Det funker like dårlig å chippe en sugediesel som en sugebensin.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå