AC Schnitzer Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Bremsklossene bak begynner å bli slitne. Noen som har anbefalinger til bremsklosser eller er det like greit å kjøpe orginale?
TJ Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Har prøvd både klosser og skiver fra www.schmiedmann.no og de har fungert utmerket. Ingen merkbar forskjell fra originalt, bare lavere pris.
Steffan C Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Byttet klosser og skiver i fjor. Eneste forskjell jeg merket fra orginale til Green Stuff(GS) klosser, var at GS avga mye mindre bremsestøv . Har lest og hørt mye forskjellige erfaringer om GS klossene. Selv har jeg kun positive erfaringer så langt.
AC Schnitzer Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Skrevet Mars 10, 2007 Hørt begge deler om Green Stuff, stor prisforskjell?
Steffan C Skrevet Mars 10, 2007 Skrevet Mars 10, 2007 Har ikke sjekka hvor mye orginal klosser koster, jeg kjøpte Green Stuff på GS Bildeler for ca 1400kr(foran & bak). Du får søke litt på de forskjellige BMW nettshop'ene, og sammenligne priser .
Frode H. Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Jeg har vært fornøyd med Greenstuff og byttet til nye klosser foran i går, men.. Slik så de gamle ut når jeg demonterte: Belegget løsnet fra stålet og gikk helt i oppløsning En kollega på jobb opplevde akkurat det samme med sine når han byttet på sin RS2. Nå skal det jo sies at jeg har kjørt på de ganske lenge og de har vært noen turer på bane men likevel..
AC Schnitzer Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Skrevet Mars 15, 2007 ser orginale koster 890 hos GS, men de har Febi til 350. Noen som har kjennskap til Febi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå