Eika Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 jeg får en m5 bakstilling som jeg ikke trenger så da vurderer jeg å selge den kom med bud på komplett bakstilling eller bare diffen.. 3:91 utveksling med sperre bilder kommer i morra Link to comment Share on other sites More sharing options...
C0bra Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Ca pris på komplett? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eika Posted March 10, 2007 Author Share Posted March 10, 2007 bud over 6000 blir vurdert.. under 6000 gidder jeg ikke for da føler jeg ikke atte det er verdt å selge.. skader jo aldri å ha en diff med sperre ligganes i tilfelle jeg måtte trenge det engang eller hvis det er noen som har komplett m5 skinn intreniør (med taktrekk med takluke) så blir vi enige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eika Posted March 11, 2007 Author Share Posted March 11, 2007 får desverre ikke tid til å skru den av og få tatt noen bilder før til onsdag kveld :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eika Posted March 18, 2007 Author Share Posted March 18, 2007 telefon har daua så får ikke tatt bilder :/ tar plass så må få den vekk.. bakstillinga kan selges uten diffen men diffen selges ikke uten bakstilling hvis ikke jeg får bud på begge deler samtidigt kom med bud over 4000kr.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
C0bra Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Hvor i norges land er den hen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eika Posted March 19, 2007 Author Share Posted March 19, 2007 porsgrunn/telemark Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts