Eika Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 noen som vet om en nettbutikk som selger KW variant2 til e34? noen som har erfaringer med KW variant2 og FK könig sport til e34? hva er mest valutta for pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Hei! lure på akkurat det samme. "Styling Tech" forhandler KW v2 jeg ringte, å prisen var 16500 kr prisen på FK er vell 8000 kr på koed, men da må du levere inn fjørbeina. Trur jeg går for FK, men har ikkje heilt bestemt meg. Har vanskeli for å tru at KW skal vere so mykje bedre at det er verdt dobbel pris av FK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 ser de skal ha 3900 i depositum hos koed til de får fjærbeina.. får man det enda billigere hvis man sender de for eks 4 fjærbein? eller kansje 6stk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mars 10, 2007 Share Skrevet Mars 10, 2007 Heh, veit ikkje. Tenkte på det samme! Trur eg går for Fk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 noen her inne som har erfaringer med FK ? er det guud sjit eller no dritt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 En kompis som har det på ein e46. Det fungerer veldig bra, veldi behageli å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eika Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 stoore 5 serien kommer aldri til å bli no racerbil så da tenker jeg FK er mer enn bra nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RunnerM5 Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 www.dtstuning.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 høyr med ss performance. trur dei kan skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå