Byremo Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Det kommer en slik plinge lyd inni kabinen helt plutselig når jeg kjører...kunne høres ut som et alarmsignal...men det er kun av og til....lurte på hva det kunne være....en tone som plinger i 3\4sekunder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M6 Bjørn Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Det er kanskje når temperaturen ute er 3 grader,da plinger det og blinker i kjørecomputeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The_transporter Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 hmm.. ja HVORFOR akkurat på 3 grader?? dette har jeg også iritert meg litt over.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik3 Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 hmm.. ja HVORFOR akkurat på 3 grader??dette har jeg også iritert meg litt over.. Fordi det da kan være kaldere på bakken enn i luften, og kaldere enn 3 kan f.eks være 0 noe som igjen kan bety at det er glatt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts