The_transporter Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 har et problem med mye fukt på innsiden av lykteglasset på min e39 hvordan kan jeg demontere disse? er det myye jobb? ja har prøvd og søke men har ikke funnet noe . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Neida, å ta av frontlyktene på en E39 er en forholdsvis grei sak. Det vanskeligste er klipsene på oversiden. Disse er i tillegg til skruer også festet med noen #¤£$@ smeltemuttere. Så du må være veeeeldig forsiktig når du løfter klipsene over disse. Ellers er det ganske rett frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Går ut ifra at du ikke har facelift lykter, og da mener jeg at lykteglasset sitter med klips rundt hele. Er vel bare å hekte av mer eller mindre. De er jo til å bytte ut, så noe enormt stort arbeid burde det ikke være. Har selv demontert glasset på facelift lykten, noe som er litt mer arbeid, men det gikk da det også. For å få av selve lykten, må du først ta vek den lille listen under lyktene, og så skru det ut med 4 skruer. To oppe og to nede mener jeg det skal være, uten at jeg husker dette 100% i hodet her og nå. Er i hvertfall helt greit å få ut selve lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 hmm... takker skal ut og prøve etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Husk å justere høyde/retning på lysene etter at lykta har vært ute da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 hmm.. ja det er kanskje en fordel men får ikke gjort den enda.. er for lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå