TkWMan Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Har en E39 med avtagbart tilhengerfeste. Har fått av selve feste, men får ikke av stikkontakten Noen som har tips på hvordan jeg skal få det av Takk
Boss Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Hvis det er overgangen7/ 14 pins du tenker på, så skal den vris til siden og trekkes ut.
TkWMan Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 Er ikke sikker på om det er en overgang eller ikke. Men selve stikkontakten stikker ut, så jeg kan ikke sette på dekselet. Klarer å vri på den, men det hjelper ikke. Ser ut som det er en tapp som holden den på plass.
Tore Diesel Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Dette forstod jeg ikke helt. Er det noe som sitter fast i kontakten som skal ut? Eller skal du fjerne selve kontakten som hører til på hengerfestet/bilen?
TkWMan Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Skrevet Mars 12, 2007 Ja, jeg tenkte på det jeg og. Ikke den beste kvaliteten
ola82 Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 Ser ut som overgangen til 14 pin står i. Ta denne ut, og prøv å vipp 7 pin kontakten opp til høyre. da blir den sjult og du får på dekselet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå