Gå til innhold

Eu-kontroll


tams
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ha bilen gjennom EU-kontroll om en stund og har en del ting som jeg kan bli felt på, men vet ikke helt om de sjekker eller graden av det.

Liten sprekk i frontrute (hvor mye ligger ny frontrute på?)

Lysa er ikke stilt inn nøye (sjekkes?)

Vindu på førersida er ute av stand (skal fikse det, men lurer på om det er dyrt på verkseted, har prøvd selv, men klarer ikke fikse det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis sprekka er liten for du fiksa den gratis hos glassmestern hvis du har delkasko. Er den større å du må bytte ruta koster det 2000kr (gjensidige) hvis du har delkasko. Har du ikke det tror jeg ruta kan koste et sted mellom 4-6000kr.

Lyktejustering koster 100kr hos naf. Kan forøvrig gjøre det selv også hvis du kjører mot en vegg på plant underlag.

Tror ikke de kan felle deg på at ruta ikke funker, men hvis du virkelig går inn for det og sitter å plages en stund uten å gi opp får du til det også. Ting inni døra er faan å fikse, men det går da til slutt :wink:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du IF opparbeider du deg 200 kroner i pr år i avslag på egenandel på frontrutebytte. Jeg ringte inn og fikk vite at jeg hadde 3400 opparbeidet, leverte inn bilen og fikk ny rute gratis. Egenandelen hadde vært 2000 ellers. Dette er meget bra av IF spør du meg, har jo ganske mye med sikkerhet og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...