Aleks Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Jeg har hatt denne annonsen ute no i mange dager.. men ingen respons.. noe jeg gjør feil.. det har oxo lagt eg post her inne på forumet. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 311#bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Jeg syns ikke det er noe gale med den annonsen, mulig prisen er litt for høy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 mange dager var ikke spesielt lenge. Kanskje du får mer respons om du vasker bilen og tar noen bedre bilder, de var veldig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N_Kenneth Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Hei! Er vel ingen opplagte feil som du gjør... Men det jeg ville gjort annerledes er for det første også lagt den ut på finn.no, om du ikke allerede har gjort det? Mulighet for mange flere bilder! Ta flere bilder av motor, interiør etc. Videre er det alltids et stort pluss om du har en NAF-test eller tilstandsrapport å vise til. Det er utrolig mange BMWer til salgs, og dersom du kan dokumentere tilstanden på bilen din så har du allerede et fortrinn i forhold til mange andre. I tillegg ville jeg byttet ut bildene i annonsen til bilder der du har sommerfelgene på bilen din. Vinterfelger i annonser er en uting, da potensielle kjøpere ser hvor mindre pen bilen blir på vinteren. Vinterfelgene dine var grei da men... En siste ting er muligens prisen, som ligger høyt for å være en 93 modell. Ser at km. standen din er lav, men legg uansett prisen din ihvertfall ned til 69.000,-, som er psykologisk mye bedre sett fra kjøpers ståsted Ikke ment som kritikk av annonsen din, men om du føler det slik så er det ihvertfall konstruktivt ment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Synes ikke prisen er ille, men hjelper veldig med en vask og sommerfelger PÅ bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Mange bilder av en ren og pen bil er alltid bra. Også tekniske ting som motor og bremser. Og hvis det er små lakk skader eller lignende,kan det også være fordelaktig å ta bilde av dette.Da virker det som du er en mer ærlig selger. Sommer felger er heller ikke å forakte.Folk vil jo kunne se og drømme om hvordan de vil se ut i sommer i ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders26 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 jeg synest bilen ser helt nydeilig ut ,jeg skulle gjerne kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2007 her er en ny annonse på finn.. med bilder av sommerfelgene på bilen.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =14&tot=68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Som det er nevnt ovenfor, vask og poler bilen, de bildene som ligger ute nå ser jo rett og slett triste ut :'( Og dersom jeg hadde vært kjøper av bilen hadde jeg forventet mer m-plastic og sportsinteriør for 70 000kr og garantert prøvd å prute ned prisen til 55-60k. Men lav km er jo positivt, det er mange biler ute på nettet som har gått godt over 200k. Så etter litt gnukking og gniding og en ny photoshoot, burde det gå an å få solgt bilen for 70k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Kjøpte en e36 320i coupe i fjord for 35K, bilen er i veldig god stand, og hadde rullet 198K, litt rust i forskjermene, ellers strøkent interiør og motorrom.... fikke den litt billig, men 70K blir nok i meste laget. prøv å sette prisen til 59-65K så får du nok bedre respons.. Men det er vel heller ikke gode tider for salg av e36, da det står mange til salgs og de begynner å bli gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 er det at prisen er 20000 høyere enn alle andre og bilen mangler fint interiør og m-tech utseende. e36 har falt som f i pris siste årene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 Som flere sier, vask bilen og få tatt bedre bilder. Jeg personlig stiller meg også litt skeptisk til biler som ikke har "orden", som f.eks. rene matter, slappe seler, mobil-magnet, div uorginalt utstyr i midtkonsollen (knapper) og ting som "flyter" i ditt tilfelle. Du må også huske på at målgruppen for slike biler er førstegangskjøpere (unge folk), og de vil som regel ha pose i sekk. Mange ser seg også slitt blind på at bilen "mangler" M-tech front f.eks. Det er mye som spiller inne, så vil du ha et kjapt salg, må nok prisen ned desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg