shuseby Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Jeg er under anskaffelse av an 520i Touring 1999. Motor og tilsynelatende spyler bak virker ikke. Kan dette ha andre årsaker enn at motor(ene) er brent? Forslag mottas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pallen Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Ledningsbrudd i overgangen bil/bakluke. Reeler, bryter, sikring el. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boss Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Ledningsbrudd er standard på de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørner Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Ledningsbrudd er standard på de Kjenner en kar som har en 95' 520 touring, han har måtte fikse ledningsbrudd mellom luke og bilen 2 ganger. Har by the way samme feil på min e39 touring 525 Link to comment Share on other sites More sharing options...
valrun Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Får du åpnet den lille glassluka da? Dersom den ikke vil la seg åpne, så er det ledningsbrudd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvil Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 ... og hvis du ikke kan flytte viskerarmen for hånd med glasset åpent, har den rustet fast. Elektronikken kjenner dette og redder nomalt motoren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shuseby Posted March 12, 2007 Author Share Posted March 12, 2007 Takk for gode tilbakespill. Da er det vel bare å starte med det letteste (klarer jeg å lee på viskerarmen...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts